Why? How? What?

Studio Daphne van Mourik heeft de nieuwe identiteit van De Groeicoach ontwikkeld.

In het logo is de letter G verwerkt. De vorm is gebaseerd op de Golden Circle van Simon Sinek. De Groeicoach helpt ondernemers groeien en gebruikt hierbij de methode van de Golden Circle. Hij zoekt samen met de ondernemers de weg binnen een doolhof aan vragen en gedachten naar het middelpunt: waarom doe je wat je doet?

Studio Daphne van Mourik wenst De Groeicoach veel succes!

| Nieuw werk

Netwerkkleed op EvenementContact

Vandaag was het zover: de beursgang van het Netwerkkleed. Dankzij jullie stemmen hadden wij een eigen plek op dé beurs van de evenementenbranche: EvenementContact.

Het Netwerkkleed mocht ook 3 lunchtafels vullen om geïnteresseerden te laten proeven van onze ontspannen manier van netwerken. Al een paar dagen voor het evenement waren alle tafels volgeboekt. Een korte maar effectieve sessie met alleen maar enthousiaste reacties.

Met 250 andere standhouders, 1750 bezoekers en een zonnetje was het een erg geslaagde dag!

| Beursgang

Selectyves Live

Deze week is de website van SelectYves live gegaan waarvoor Studio Daphne van Mourik de huisstijl heeft ontwikkeld. Benieuwd of Yves ook iets voor jou kan betekenen? Neem een kijkje op zijn website.

| Website Live

Help het NETWERKKLEED naar de beurs!

Naar de beurs? JA! Met jouw STEM!

Het NETWERKKLEED is genomineerd voor de StartersActie van EvenementContact.

Met 1 klik via http://bit.ly/1ahOeYh help je het NETWERKKLEED naar deze BEURS!

EvenementContact is een eendaags evenement, op 13 maart, voor de evenementenbranche. Het is een combinatie van een beurs en een netwerkevent. Daar moet het NETWERKKLEED natuurlijk bij zijn!

De starter met de meeste stemmen wint een BEURSstand t.w.v. ruim €1800,-. Deze beursstand is een geweldige kans om het NETWERKKLEED te presenteren.

Dank voor je stem!

Wil je zelf ook graag bij dit evenement aanwezig zijn? Breng dan je stem uit en stuur dan een mailtje ‘ik wil er bij zijn’ naar info@netwerkkleed. Als het NETWERKKLEED deze actie wint mag ik 15 entree kaarten weggeven t.w.v € 25,-.

| Naar de beurs!

SunChoice Campagne

Deze week gaat het campagne team van SunChoice aan de slag om de zonnebloemolie te promoten. Studio Daphne van Mourik heeft de supermarkten voorzien van banners en alle bussen in Lilongwe rijden rond met stickers van SunChoice. Eerder werden het logo en de labels voor de flessen ontworpen. Meer over dit project kan je hier vinden.

| Campagne voor Sunchoice

Fijne Feestdagen..

..en een mooi, inspiratievol en ondernemend 2014!

| Merry Christmas

Tafels dekken in de Nieuwe Hollandse Waterlinie

Op 2 december mocht het NETWERKKLEED de tafels dekken in Fort Asperen, in de Nieuwe Hollandse Waterlinie. Op uitnodiging van het Gelders Genootschap gingen mensen uit de kunst, cultuur en erfgoed sector met elkaar in gesprek. Over hun projecten van de afgelopen 3 jaar, lopende projecten en mogelijke nieuwe projecten. Er zijn veel nieuwe contacten opgedaan en verbindingen gelegd deze dag. Wie weet zitten we over een paar jaar weer samen aan tafel en kunnen we praten over projecten die aan het NETWERKKLEED zijn ontstaan.

NETWERKKLEED voor Vestia

12 november heeft het NETWERKKLEED de tafels gedekt in Nieuwekerk. Tafelgenoten die aanschoven waren huurders vertegenwoordigers uit verschillende regio’s. De menukaart voor deze netwerkactiviteit is op maat gemaakt. Zo hebben de vertegenwoordigers elkaar beter leren kennen, is er veel kennis uitgewisseld en er zijn erg inspirerende ideeën ter tafel gebracht.